Retourbeleid De Gelukkige Eter

Wij van de Gelukkige Eter gunnen jou niets liever dan een relaxte relatie met eten.

Daarom streven we ernaar dat alle informatie op de website, evenals al onze producten en diensten, jou maximaal helpen op jouw weg naar 100% eetgeluk. Zodat je eindelijk kunt stoppen met diëten en rust krijgt in jouw relatie met eten.

Ondanks alle zorg en aandacht die wij besteden aan onze producten en diensten, kunnen we je helaas niet de garantie geven dat je door middel van de door ons verstrekte informatie en adviezen daadwerkelijk het eetgeluk vindt dat je zoekt. Uiteindelijk ben jij zelf daarin de bepalende factor.

Echter, als je vindt dat wij bij De Gelukkige Eter onze beloften niet zijn nagekomen ten aanzien van de kwaliteit van te leveren producten of diensten, laat het ons dan weten. Stuur ons in dat geval een mail waarin je uit waarom je vindt dat wij onze beloften niet zijn nagekomen. Dit kan via het contactformulier. Zodra wij jouw mail hebben ontvangen gaan we samen op zoek naar een goede oplossing.

Niet goed - Geld terug garantie

Wanneer je ervoor kiest om deel te nemen aan de Eetgeluk Universiteit, geldt een niet goed, geld terug – garantie. Omdat we begrijpen dat je waarschijnlijk al veel hebt geprobeerd en misschien nog wel vaker teleurgesteld bent.

Als je er echt vol voor gaat en actief meedoet aan de Eetgeluk Universiteit, dan weten wij dat onze aanpak werkt. En daar steken we onze handen voor in het vuur. Vandaar onze niet goed – geld terug garantie.

Dat betekent dat wanneer je er echt een jaar vol voor gaat en er is in dat jaar niets veranderd in jouw leven, dat je dan van ons jouw geld terugkrijgt.

Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat je iedere maand opnieuw actief meedoet aan alle lessen. Dat je de introductiecursus afrondt, dat je meedoet aan de suikerdetox, dat je de opdrachten gaat doen, dat je actief meedoet in de Facebookgroep en dat je vraagt om live coaching wanneer dat nodig is.

Het betekent ook dat je De Gelukkige Eter mailt als je vastloopt of als er iets anders aan de hand is, zodat jij verder geholpen kunt worden.

Wanneer je dat consequent doet, garandeert De Gelukkige Eter jou dat er dingen gaan veranderen in jouw leven.

Je loopt dus echt geen enkel risico. Behalve dan het risico dat het dit keer echt gaat lukken om te bereiken waar je al zo lang van droomt. Dat is een no-brainer. Toch?

Herroepingsrecht

Als consument heb je het recht om de koopovereenkomst, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen te herroepen. Oftewel: je hebt het recht om binnen 14 dagen de aankoop te annuleren.

Deze herroepingsperiode begint vanaf de dag dat de bestelling is bezorgd.

Op dit herroepingsrecht geldt een aantal uitzonderingen waarin het niet mogelijk is om je aankoop te annuleren:

  • Wanneer je een product speciaal voor jou hebt laten maken of hebt laten personificeren (bijvoorbeeld een mok met jouw naam erop)
  • Wanneer het gaat om producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken
  • Wanneer het gaat om producten die met uitdrukkelijke instemming van jou als consument zijn begonnen voordat de bedenktijd van 14 dagen is verstreken
  • Wanneer het gaat om digitale producten of digitale inhoudt die niet op een materiële drager is geleverd (zoals een checklist, E-book, online training et cetera). Voor zover de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van jou als consument en jij hebt verklaard daarmee afstand te doen van het recht op ontbinding.

Dit betekent dat wanneer je deelneemt aan één van de online cursussen en/ of online trainingen van de Gelukkige Eter dat hierop het herroepingsrecht niet van toepassing is. Je kunt dus jouw aankoop niet meer annuleren binnen 14 dagen na aanschaf. Na betaling is jouw bestelling dan ook definitief.

In het online aankoopproces zal De Gelukkige Eter je duidelijk attenderen op uitsluiting van het herroepingsrecht.